Алғашқы әскери және технологиялық дайындық пәнінен 10- сыныпқа арналған күнтізбелік жоспары
2024-2025 оқу жылы 34 сағат ( аптасына 1 сағат)
1-ші жартыжылдық ( 16 сағат)
№ |
Ауыспалы тақырыптар, бөлім атаулары |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
Кіріспе– 1 сағат |
Білім алушылардың алғашқы әскери және технологиялық дайындықтарының мақсаты, міндеттері және мазмұны |
10.1.1.1білім алушыға мемлекетті қорғау негіздері туралы ойының қалыптасуын |
1 |
|
|
2 |
2-бөлім. Саптық дайындық – 2 сағат |
Сап және оның элементтері. Саптық тұрыс |
10.2.1.1 өзінің дене бітімінің физикалық дамуының іс-әрекет құзыретін жақсарту қажеттілігін бағалауға |
1 |
|
|
3 |
|
Бір орында орындалатын бұрылулар. Саптық және жорықтық адыммен қозғалу |
10.2.1.2өзінің дене бітімінің физикалық дамуының іс-әрекет құзыретін жақсарту қажеттілігін бағалауға |
1 |
|
|
4 |
3-бөлім. ҚР Қарулы Күштері – мемлекеттік қауіпсіздіктің кепілі.3с. |
Мемлекет қорғанысының конституциялық негіздері |
10.3.1.1Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінің арналуын және түрлері мен ерекшеліктерін түсіндіру |
1 |
|
|
5 |
|
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің әскери рәміздері |
10.3.1.2 әскери қызметтің маңызын, Қазақстан Республикасының әр азаматының қасиетті парызы және міндетін оқыту. |
1 |
|
|
6 |
|
Экстремизм және терроризмнің ұлттық қауіпсіздікке тигізетін салдары. Экстремизм түрлері |
10.3.1.3 әскери қызметтің маңызын, Қазақстан Республикасының әр азаматының қасиетті парызы және міндетін оқыту. |
1 |
|
|
7 |
4-бөлім. ҚР Қарулы Күштерінің, басқа да әскерлері мен әскери құр-ның жалпыәскери жарғылары – 3 сағат |
Қазақстан Республикасы Қарулы Күштері, басқа әскерлер және әскери құрылымдарының жалпыәскери жарғылары |
10.4.1.1әскери анттың, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жарғыларының негізгі талаптары туралы білімін қалыптастыру |
1 |
|
|
8 |
|
Әскери қызметкерлер жəне олардың өзара қарым-қатынастары |
10.4.1.2 әскери анттың, Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінің жарғыларының негізгі талаптары туралы білімін қалыптастыру |
1 |
|
|
9 |
|
Әскери тәртіп, оның мәні мен маңызы |
10.4.1.3әр азамат өз Отанының қауіпсіздігін және оны қорғаудың қажеттілігі мен маңызын түсінуге |
1 |
|
|
10 |
5-бөлім. Тактикалық дайындық – 1 сағат |
Мотоатқыш бөлімшесінің ұйымдастыру және ұрыстық мүмкіндіктері |
10.5.1.1. Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінде, басқа да әскери құралымдарында қызмет атқару үшін қажетті білім, білік және дағды алуға |
1 |
|
|
11 |
6-бөлім. Атыс дайындығы – 4 сағат |
Калашников автоматы және қол пулеметі |
10.6.1.1 әскери бөлімдердің қару-жарағы мен әскери техникасы, жеке құрамның өмірі мен орналасуымен таныстыру |
1 |
|
|
12 |
|
Калашников автоматын (қол пулеметін) жартылай бөлшектеу жəне жинақтау |
10.6.1.2. әскери бөлімдердің қару-жарағы мен әскери техникасы, жеке құрамның өмірі мен орналасуымен таныстыру |
1 |
|
|
13 |
|
Калашников автоматын (қол пулеметін) атуға дайындау |
10.6.1.3 әскери бөлімдердің қару-жарағы мен әскери техникасы, жеке құрамның өмірі мен орналасуымен таныстыру |
1 |
|
|
14 |
|
Жарықшақты қол гранаталары |
10.6.1.4 әскери бөлімдердің қару-жарағы мен әскери техникасы, жеке құрамның өмірі мен орналасуымен таныстыру |
1 |
|
|
15 |
7-бөлім. Әскери топография – 2 сағат |
Жергілікті жерде картасыз бағдарлау |
10.7.1.1сын тұрғысынан және шығармашылық ойлау, мәселелерді шешу және коммуникативтік дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді |
1 |
|
|
16 |
|
Магнитті азимутты анықтау |
10.7.1.2 сын тұрғысынан және шығармашылық ойлау, мәселелерді шешу және коммуникативтік дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді |
1 |
|
|
2-ші жартыжылдық ( 18 сағат)
17 |
8-бөлім. Әскери роботты техникалардың негіздері – 6 сағат |
Әскери роботты техникалардың негіздері |
10.8.2.1. қажетті әскери білім мен практикалық дағдыларды ақпараттық технологияны пайдалана отырып робототехникада |
1 |
|
|
18 |
|
Әскери роботты техникалардың негіздері |
10.8.2.2қажетті әскери білім мен практикалық дағдыларды ақпараттық технологияны пайдалана отырып робототехникада |
1 |
|
|
19 |
|
|
10.8.2.3 қажетті әскери білім мен практикалық дағдыларды ақпараттық технологияны пайдалана отырып робототехникада |
1 |
|
|
20 |
|
Роботтарды басқару алгоритмі |
10.8.2.4 әскери істерге байланысты мамандық кәсібіне оң көз-қараста тәрбиелеу; |
1 |
|
|
21 |
|
Роботтарға арналған тапсырмалар |
10.8.2.5 әскери істерге байланысты мамандық кәсібіне оң көз-қараста тәрбиелеу; |
1 |
|
|
22 |
|
Роботтарға арналған тапсырмалар |
10.8.2.6 әскери істерге байланысты мамандық кәсібіне оң көз-қараста тәрбиелеу; |
1 |
|
|
23 |
9-бөлім. ӨҚН және ақпараттық тех-лар негіздері – 12 сағат |
Шаруашылық объектісінің азаматтық қорғанысы |
10.9.2.1жеке қауіпсіздік және қоршаған ортаның қауіпсіздігі мәселелеріне саналы және жауапты қарым-қатынасты қалыптастыру |
1 |
|
|
24 |
|
Ядролық қару және оның сипаттамасы |
10.9.2.2. әр азамат өз Отанының қауіпсіздігін және оны қорғаудың қажеттілігі мен маңызын түсінуге |
1 |
|
|
25 |
|
Химиялық қару |
10.9.2.3 әр азамат өз Отанының қауіпсіздігін және оны қорғаудың қажеттілігі мен маңызын түсінуге |
1 |
|
|
26 |
|
Биологиялық (бактериологиялық) қару |
10.9.2.4. әр азамат өз Отанының қауіпсіздігін және оны қорғаудың қажеттілігі мен маңызын түсінуге |
1 |
|
|
27 |
|
Тыныс алу мүшелерін қорғау құралдары |
10.9.2.5. жеке қауіпсіздік және қоршаған ортаның қауіпсіздігі мәселелеріне саналы және жауапты қарым-қатынасты қалыптастыру |
1 |
|
|
28 |
|
Теріні қорғаудың жеке құралдары |
10.9.2.6 жеке қауіпсіздік және қоршаған ортаның қауіпсіздігі мәселелеріне саналы және жауапты қарым-қатынасты қалыптастыру |
1 |
|
|
29 |
|
Ұжымдық қорғану құралдары |
10.9.2.7. алынған пәндік білім, білік және дағдыларды Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде, басқа да әскерлер мен әскери құралымдарда қызмет еткенде қолдануға; |
1 |
|
|
30 |
|
Эвакуациялау жəне халықты шоғырландыру |
10.9.2.8 алынған пәндік білім, білік және дағдыларды Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде, басқа да әскерлер мен әскери құралымдарда қызмет еткенде қолдануға; |
1 |
|
|
31 |
|
Террорлық қауіп-қатер кезіндегі адамдардың қауіпсіздігі |
алынған пәндік білім, білік және дағдыларды Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде, басқа да әскерлер мен әскери құралымдарда қызмет еткенде қолдануға; |
1 |
|
|
32 |
|
Табиғи апат аймақтарындағы адамдардың әрекеттері |
алынған пәндік білім, білік және дағдыларды Қазақстан Республикасы Қарулы Күштерінде, басқа да әскерлер мен әскери құралымдарда қызмет еткенде қолдануға; |
1 |
|
|
33 |
|
Жарақат алу, қан ағу және күйік шалу кезінде көрсетілетін алғашқы көмек |
сын тұрғысынан және шығармашылық ойлау, мәселелерді шешу және коммуникативтік дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді |
1 |
|
|
34 |
|
Түрлі қайғылы оқиға орын алған жағдайда көрсетілетін алғашқы көмек |
сын тұрғысынан және шығармашылық ойлау, мәселелерді шешу және коммуникативтік дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді |
1 |
|
|
|
Барлығы |
34 |
|
34 |
|
|
Алғашқы әскери және технологиялық дайындық пәнінен 11 сыныпқа арналған күнтізбелік жоспары
2024-2025 оқу жылы 34 сағат ( аптасына 1 сағат)
1-ші жартыжылдық ( 16 сағат)
№ |
Ауыспалы тақырыптар, бөлім атаулары/ |
Сабақтардың тақырыбы |
Оқудың мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
1-бөлім. Әскери қызметтің құқықтық негіздері – 3 сағат |
Әскери қызмет – ҚР азаматтарының мемлекеттік қызметінің ерекше түрі |
11.1.1.1білім алушыға мемлекетті қорғау негіздері туралы ойының қалыптасуын |
1 |
|
|
2 |
|
Қазақстан Республикасы азаматтарының әскери міндеттерін сақтау |
11.1.1.2 білім алушыға мемлекетті қорғау негіздері туралы ойының қалыптасуын |
1 |
|
|
3 |
|
Әскери қызметшінің мәртебесі. Әскери қызметшілердің негізгі құқықтары мен міндеттері |
11.1.1.3 Қазақстан Республикасының Қарулы Күштерінің арналуын және түрлері мен ерекшеліктерін түсіндіру |
1 |
|
|
4 |
2- бөлім. Атыс дайындығы – 3 сағат |
Ату негіздері |
11.2.1.1 әскери бөлімдердің қару-жарағы мен әскери техникасы, жеке құрамның өмірі мен орналасуымен таныстыру |
1 |
|
|
5 |
|
Ату ережесі |
11.2.1.2 әскери бөлімдердің қару-жарағы мен әскери техникасы, жеке құрамның өмірі мен орналасуымен таныстыру |
1 |
|
|
6 |
|
Ату ережесі |
11.2.1.3 әскери бөлімдердің қару-жарағы мен әскери техникасы, жеке құрамның өмірі мен орналасуымен таныстыру |
1 |
|
|
7 |
3- бөлім. Саптық дайындық – 2 сағат |
Саптық тәсілдер және қозғалыс |
11.3.1.1 өзінің дене бітімінің физикалық дамуының іс-әрекет құзыретін жақсарту қажеттілігін бағалауға |
1 |
|
|
8 |
|
Бөлімшені сапқа тұрғызу |
11.3.1.2 өзінің дене бітімінің физикалық дамуының іс-әрекет құзыретін жақсарту қажеттілігін бағалауға |
1 |
|
|
9 |
4- бөлім. Тех-лық дайындық – 10 сағ. |
Дөңгелекті машиналарды жүргізу негіздері мен ережелері |
11.4.1.1дөңгелекті машиналарды жүргізудің негіздері және төтенше жағдайда адам өмірі қауіпсіздігі негіздерінде қалыптастыру; |
1 |
|
|
10 |
|
Жол қозғалысына қатысушылардың міндеттері |
11.4.1.2дөңгелекті машиналарды жүргізудің негіздері және төтенше жағдайда адам өмірі қауіпсіздігі негіздерінде қалыптастыру; |
1 |
|
|
11 |
|
11.4.1.3дөңгелекті машиналарды жүргізудің негіздері және төтенше жағдайда адам өмірі қауіпсіздігі негіздерінде қалыптастыру; |
1 |
|
|
|
12 |
|
Жол белгілері |
11.4.1.4оқу материалын игеруге бағытталады. |
1 |
|
|
13 |
|
Жол белгілері |
11.4.1.5оқу материалын игеруге бағытталады. |
1 |
|
|
14 |
|
Жол белгілері |
11.4.1.6оқу материалын игеруге бағытталады. |
1 |
|
|
15 |
|
Жол таңбалары және олардың сипаттамалары |
11.4.1.7жеке адамгершілік қасиеттерін дамытуға және үздіксіз өзін-өзі дамыту қажеттілігін түсінуге; |
1 |
|
|
16 |
|
Қозғалыс жылдамдығы |
11.4.1.8жеке адамгершілік қасиеттерін дамытуға және үздіксіз өзін-өзі дамыту қажеттілігін түсінуге; |
1 |
|
|
1-ші жартыжылдық (18 сағат)
17 |
|
Әртүрлі жағдайдағы қозғалыс |
11.4.2.9практикалық сабақтар оқулықты, қару және әскери-техникалық мүлікті, құралдарды және өзге де жабдықтарды қолдана отырып, оқу материалын игеруге бағытталады. |
1 |
|
|
18 |
|
Жолаушылар мен жүктерді тасымалдау |
11.4.2.10практикалық сабақтар оқулықты, қару және әскери-техникалық мүлікті, құралдарды және өзге де жабдықтарды қолдана отырып, оқу материалын игеруге бағытталады. |
1 |
|
|
19 |
5- бөлім. ӨҚН– 16 сағат |
Қауіпсіздік негіздері және қауіптерді жіктеу |
11.5.2.1әр азамат өз Отанының қауіпсіздігін және оны қорғаудың қажеттілігі мен маңызын түсінуге; |
1 |
|
|
20 |
|
Қоршаған орта мен адамның қауіпсіздігі |
11.5.2.2әр азамат өз Отанының қауіпсіздігін және оны қорғаудың қажеттілігі мен маңызын түсінуге; |
1 |
|
|
21 |
|
Қоршаған орта мен адамның қауіпсіздігі |
11.5.2.3жеке қауіпсіздік және қоршаған ортаның қауіпсіздігі мәселелеріне саналы және жауапты қарым-қатынасты қалыптастыру |
1 |
|
|
22 |
|
Әртүрлі тұрмыстық жағдайларда жеке қауіпсіздікті қамтамасыз ету |
11.5.2.4жеке қауіпсіздік және қоршаған ортаның қауіпсіздігі мәселелеріне саналы және жауапты қарым-қатынасты қалыптастыру |
1 |
|
|
23 |
|
Техногендік сипаттағы қауіптілік |
11.5.2.5төтенше жағдайларда әскери іс негіздері мен адамның өмір қауіпсіздік әрекеті бойынша білім алуына және әскери қызметтің дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. |
1 |
|
|
24 |
|
Техногендік сипаттағы қауіптілік |
11.5.2.6төтенше жағдайларда әскери іс негіздері мен адамның өмір қауіпсіздік әрекеті бойынша білім алуына және әскери қызметтің дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. |
1 |
|
|
25 |
|
Экологиялық қауіпсіздік |
11.5.2.7жастарға қазақстандық патриотизм мен Отанына деген адалдық сезімін дарытуға тәрбиелеу; |
1 |
|
|
26 |
|
Табиғи жағдайда автономды өмір сүру |
11.5.2.8жастарға қазақстандық патриотизм мен Отанына деген адалдық сезімін дарытуға тәрбиелеу; |
1 |
|
|
27 |
|
Табиғи жағдайда автономды өмір сүру |
11.5.2.9сын тұрғысынан және шығармашылық ойлау, мәселелерді шешу және коммуникативтік дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді |
1 |
|
|
28 |
|
Криминогендік жағдайларда өзін-өзі қауіпсіз ұстау негіздері |
11.5.2.10сын тұрғысынан және шығармашылық ойлау, мәселелерді шешу және коммуникативтік дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді |
1 |
|
|
29 |
|
Криминогендік жағдайларда өзін-өзі қауіпсіз ұстау негіздері |
11.5.2.11сын тұрғысынан және шығармашылық ойлау, мәселелерді шешу және коммуникативтік дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді |
1 |
|
|
30 |
|
Террористік акт қаупі кезінде жеке қауіпсіздікті қамтамасыз ету |
11.5.2.12әр азамат өз Отанының қауіпсіздігін және оны қорғаудың қажеттілігі мен маңызын түсінуге |
1 |
|
|
31 |
|
Ақпараттық кеңістіктегі киберқауіпсіздік негіздері |
11.5.2.13әр азамат өз Отанының қауіпсіздігін және оны қорғаудың қажеттілігі мен маңызын түсінуге |
1 |
|
|
32 |
|
Жаппай зақымдану кезіндегі алғашқы көмек көрсету |
11.5.2.14жеке адамгершілік қасиеттерін дамытуға және үздіксіз өзін-өзі дамыту қажеттілігін түсінуге; |
1 |
|
|
33 |
|
Негізгі жұқпалы аурулар. Уланулар, интоксикация және олардың алдын алу |
11.5.2.15жеке адамгершілік қасиеттерін дамытуға және үздіксіз өзін-өзі дамыту қажеттілігін түсінуге; |
1 |
|
|
34 |
|
Жол-көлік оқиғасы кезінде зардап шеккендерге алғашқы көмек көрсету |
11.5.2.16жеке адамгершілік қасиеттерін дамытуға және үздіксіз өзін-өзі дамыту қажеттілігін түсінуге; |
1 |
|
|
|
Барлығы |
34 |
|
34 |
|
|
.